coleccións
Colección Philip West
Colección Surrealista
Colección Étnica

Colección principal dos fondos da Fundación. Recolle obras que mostran toda a traxectoria artística de Eugenio Granell. A colección está formada por óleos, construccións, ready-mades, colaxes, debuxos, acuarelas, gouaches, témperas, fotos e gravados.

Fotografía: Eugenio Granell, Madrid, 1997

En 1997 Philip West cedeu para o seu depósito na Fundación Granell unha extensa colección da súa obra, e doa a súa biblioteca persoal. 200 obras, principalmente, debuxos, óleos, gravados así como a súa importante biblioteca, con máis de 100 volumes sobre o Surrealismo, compoñen este legado. Artista británico afincado en Zaragoza dende 1983,é considerado pola crítica como un dos máis representativos surrealistas anglohispanos. El mesmo definiu a súa pintura como unha busca poética que comunique a un nivel máis alá da palabra, un nivel máis ben intuitivo que propón o reencontro, o punto de converxencia da vida consciente coa mente subconsciente por medio da analoxía. Na biblioteca da Fundación poden contemplar algunha obra deste artista.

Fotografía: Philip West, Madrid, 1993.

Eugenio Granell mostra dende o comezo do seu traballo artístico un claro interese polo coleccionismo, deste xeito ao longo da súa vida crea unha importante colección con obras de autores surrealistas (moitos deles foron amigos personais), que abarca dende autores consagrados como Marcel Duchamp, Max Ernst, Joan Miró, Roberto Matta, Esteban Francés; ata autores máis actuais de orixe moi diverso como: Cruzeiro Seixas, Maisonet, Karl-Otto Glotz, Yo Yoshitomé, Edouard Jaguer.

Fotografía: Amparo Segarra, El tiempo se ablanda con el agua, 1968, collage, 19 x 13,5 cm. Colección Fundación Eugenio Granell.

Nace do interese antropolóxico de Granell, que lle leva a coleccionar obxectos dos cinco continentes. Colección que mostra nas súas pezas o interese surrealista hacia o primitivo, por esa busca da cualidad do ser humano. Componse de máscaras, xoguetes e obxectos de diferentes lugares: Santo Domingo, Polonia, EEUU, Filipinas, Puerto Rico, África, España, Portugal.

Fotografía: Máscara infantil, Dan, Liberia. Madera, caurís, tela y paja, 18,5 x 11,5 x 6,5 cm. Coleccíón Fundación Eugenio Granell